Curatenie blocuri

Curatenie blocuri – o problema?

Curatenie blocuri este de cele mai multe ori o problema pentru membrii din asociatiile de proprietari si, cu precadere, pentru membrii comitetului executiv. Iar dintre acestia, presedintele de asociatie, ca persoana care reprezinta asociatia in relatiile cu tertii dar si cu autoritatile statului, are bataia de cap cea mai mare.

Situatii neplacute pentru asociatii de proprietari

Banuim ca ati trecut prin situatii in care:

  • femeia de serviciu nu a venit la serviciu si ati ramas cu pubelele de gunoi neridicate si cu scara blocului murdara;
  • ati fost nemultumiti de calitatea serviciilor de curatenie blocuri prestate dar, neavand alternativa, a trebuit sa acceptati situatia;
  • femeia de serviciu pe care o aveati a plecat pentru ca in alta parte primea ceva mai mult la salariu;
  • ati cautat o femeie de serviciu si nu ati gasit sau ati gasit doar persoane care nu va inspirau prea multa incredere.

Aceste exemple sunt doar o parte din experienta noastra anterioara sau din relatarile clientilor nostri actuali. Partea cea mai usoara.

Mai greu poate fi cu partea legala. In Codul Muncii care este in vigoare, este stipulat ca singura forma legala de angajare a unei persoane care presteaza o activitate permanenta si repetitiva este contractul de munca.

Pe langa contractul de munca, intervin si alte organe de control si inspectie cu tot felul de intrebari. Si presedintele asociatiei poate fi intrebat:

  • cand isi ia femeia de serviciu concediul de odihna? si cine ii tine locul in perioada respectiva?
  • ce se intampla daca femeia de serviciu se imbolnaveste?
  • cine este persoana responsabila cu Protectia Muncii si cand a fost facut ultimul instructaj? Dar Medicina Muncii este la zi?
  • adaugati si intocmirea si depunerea de declaratii si fise pe la toate institutiile implicate; mare bataie de cap;
  • femeia de serviciu are in dotare manusi de protectie, masca contra prafului, cizme de protectie?  etc etc.

O multime de intrebari enervante, stim. Este cazul sa uitati de toate acestea. Acum aveti solutia externalizarii acestui serviciu si toate problemele dvs legate de curatenie sunt aproape rezolvate.

Curatenie blocuri – problema rezolvata

Asadar,  complementar serviciilor de administrare imobile – administrare blocuri, va putem oferi si servicii de curatenie scari de bloc, dupa cum urmeaza:

  • Maturat si spalat scari – o data pe saptamana;
  • Maturat si spalat intrarile si liftul – zilnic;
  • Maturat alei acces, intrare scara – zilnic;
  • Maturat aleea din jurul blocului – saptamanal;
  • Sters balustrade – de cate ori este nevoie;
  • Spalat geamuri la etaje si intrare bloc – de cate ori este nevoie;
  • Spalat europubele – de cate ori este nevoie;
  • Pregatire europubele pentru golire –  corelat cu graficul de ridicare;
  • Deszapezirea intrarii in bloc;
  • Curatenie generala – 2 ori pe an: Paste si Craciun.

Observatii:

  • Daca sunteti multumiti de personalul actual, noi il putem prelua cu carte de munca;
  • Materialele si sculele necesare pentru executarea serviciilor sunt cuprinse in pret;
  • Tarifele sunt negociabile in functie de marimea spatiilor comune, pastrarea sau nu a personalului actual si salariul actual al acestuia;

Pentru informatii suplimentare va rugam sa ne contactati prin formularul de contact sau la numerele de telefon din partea dreapta a paginii.

Va multumim!

asociatii de proprietari
asociatii de proprietari

Pentru orice detalii sau intrebari va stam la dispozitie! Va rugam sa ne scrieti cererea dvs si vom incerca sa va raspundem in cel mai scurt timp. Va multumim!

* indicates required field