Administrare financiara

Firma Administrare imobile

Ce face firma administrare:

  • firma administrare organizeaza contabilitatea asociatiei de proprietari în partida simpla cu program informatic dedicat la care toti proprietarii din asociatia de proprietari au acces oricand pentru a consulta toate evidentele;
  • firma administrare gestioneaza bunurile materiale şi fondurile banesti detinute de asociatia de proprietari;
  • firma administrare intocmeste listele lunare de plata a cotelor de intretinere si le afiseaza, atat la avizierul blocului cat si online pe site-ul firma-administrare.ro;
  • organizeaza încasarea, în locul pus la dispoziţie de către asociatiile de proprietari a cotelor de contribuţie a proprietarilor la cheltuielile curente ale asociaţiei precum şi a altor venituri cuvenite Asociaţiei;
  • pune la dispozitia proprietarilor metode moderne de plata direct in contul bancar al asociatiei;
  • calcularea şi încasarea penalizărilor conform Legii 230/2007 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea de asociatii de proprietari, a Hotărârii de Guvern nr. 1588/19.11.2007 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 230/2007 şi a sistemului aprobat de adunarea generală;
  • întocmirea şi păstrarea evidenţelor contabile şi a registrelor specifice pentru asociatiile de proprietari conform Anexei 2 a Ordinului Ministrului Economiei si Finanţelor nr. 1969/19.11.2007 referitoare la Reglementările contabile privind organizarea şi conducerea contabilităţii în partidă simplă de către persoanele juridice fără scop patrimonial;
  • întocmirea şi depunerea, semestrial, a situaţiei elementelor de activ şi pasiv ale asociaţiei la Primăria de sector, conform Legii nr. 230/2007;
  • întocmirea şi depunerea declaraţiilor fiscale necesare la Administraţia financiară de care aparţine asociatia de proprietari;
  • întocmirea şi depunerea declaraţiilor privind contribuţiile la asigurările sociale pentru remuneraţiile personalului angajat;
  • plata impozitului şi contribuţiilor datorate de asociatii de proprietari pentru remuneraţiile personalului angajat;
  • prezentarea, la solicitarea comitetului executiv a rapoartelor sau a documentelor necesare unor verificări financiar-contabile la asociatii de proprietari;
  • întocmirea şi prezentarea anuală, în adunarea generala  asociatii de proprietari, a raportului privind administrarea condominiului pentru anul precedent.

Pentru orice detalii sau intrebari va stam la dispozitie! Va rugam sa ne scrieti cererea dvs si vom incerca sa va raspundem in cel mai scurt timp. Va multumim!

* indicates required field
firma administrare bloc
firma administrare

 www.firma-administrare.ro – Servicii de administrare imobile pentru asociatii de proprietari

Lasă un comentariu